Jurnalul unei zapacite – inceputuri

Deci, sa incepem cu inceputul.

Sunt o pustoaica din anii luminosi, un pic cam plinuta dupa gustul meu. Pentru mine, asta duce la o totala lipsa de incredere in mine si in fortele mele.
Termin clasa a 8 – a si invat, draga doamne, pentru treapta I. Profa de romana mi-a zis ca nu am sa intru la Stefan, cel mai bun liceu din oras, asa ca acolo mi-am depus dosarul.

Fratele meu, cu 4 ani mai mare, invata pentru bac. Adica, el e un tip constiincios, deja stie destul. Vine acasa cu prietenul lui, vor sa joace carti si nu au cu cine. Bineinteles, reusesc sa ma convinga sa invat sa joc si sa fiu a treia la joc. Ce conteaza invatatul pentru treapta? La un liceu, ajung eu sigur.

Prietenul lui frate – meu cam pune ochii pe mine. De, am 14 ani, dar corpul e al unei femei de vreo 20. Mult prea bine dezvoltata…..Se intereseaza cand fratele meu nu e acasa, si incepe sa faca vizite. Adica – e fratele tau acasa? – Nu – Atunci il astept. Vrea sa ma sarute – ghinionul lui! Ii dau o palma adevarata si pleaca.

In fine…vine examenul. Nu stiu nici eu cum, intru la liceul dorit…din pura eroare.

Vacanta… In iulie, incepe practica agricola. Ies mult in oras, cand ma intorc din livezile patriei. Ma lipesc de o gasca de baieti. Primul care imi face avansuri, e al meu….de – complexele.. Vrea un tip mai deocheat sa se lege de mine. Ii zic ca am grave probleme venerice. Ma crede, ca ma lasa in pace.
Un tip din grup ma convinge sa fac sex. Incearca ceva…nici el nu stie ce. Ajung tarziu acasa, unde imi gasesc parintii speriati.

Un inceput romantic….

Lasă un răspuns

