Jurnalul unei zapacite – ganduri negre

Si a inceput si clasa a IX – a….nu cunosc  pe nimeni din clasa…fetele umbla prin scoala cate doua…eu ma uit lung, si am starea de alta lume

Cine m-a pus sa vin la Stefan? Nu-i lumea pe care o vreau

Primele ascultari, primele note….Am luat azi un 10…adica , un 3 la fizica si un 7 la chimie…ce ma fac daca afla mama de 3?

Are tata diazepam, extraveral, chestii pentru reumatism….mai stiu eu ce….Anul trecut, toate fetele din clasa – fara mine, din greseala – au vrut sa se sinucida…Le-a prins directorul fumand in baia scolii…Eu eram la Razboiul stelelor, chiulisem de la scoala… Tentant e sa incerci…inghit toate pastilele pe care le prind, de-a valma…ma asez pe pat, si astept efectul…nici macar nu mi-e somn…

Ma imbrac, si ies in oras…Merg fara sa stiu unde…Un tip ma acosteaza…ma imtreaba daca as fi dispusa sa fiu fotografiata…adica, numai sexul, fara fata…

Eu, drogata bine, accept…Mergem la el, ma dezbrac, imi fotografiaza ce are nevoie…nici o problema….

Ma imbrac, ma conduce acasa…..imi face fotografii normale…nici nu banuieste ca eu azi am chef sa mor…

Ajung acasa, dorm butuc…si ma trezesc maine, ca si cand nu ar fi fost nimic…

O noua zi poate incepe

One thought on “Jurnalul unei zapacite – ganduri negre

Lasă un răspuns

