Jurnalul unei zapacite – prima relatie

Vacanta de iarna…clasa a X-a …prietena mea insista sa merg cu ea la patinoar…nu am mai fost de prin clasa a II-a.

Ma decid…Iau  fostele patine ale fratelui meu, bruma de curaj si plec. 29 decembrie, inca un pic pana la revelion…

Ajung pe gheata…penibil, greu am ajuns si pana aici d-apoi sa patinez…ce greu e sa ai nu un pic de echilibru…

Cu coada ochiului, vad un tip care patineaza cam aproape de mine…imi pierd echilibrul…si, fara sa vreau, il pocnesc cu sete…Se uita intai urat la mine, ii zambesc naiv, asa ca se decide sa ma ia de mana, pentru siguranta.

Imi propune sa ma conduca acasa. Sunt de acord. Plecam impreuna, insotiti si de un prieten al  sau. Mergem pe strada, Copiii se dau cu sania. O sanie vine spre noi. Galanti si el, si prietenul sau, ma prind de mana si ma trag spre ei, pentru a ma feri de sanii. Ghinion! Raman la mijloc, si ajung pe o sanie nedorita.

In fata blocului meu, hotaram sa ne intalnim a doua zi. Mai greu e cu stabilirea locului – unde vrei tu, ba unde vrei tu…. – dar reusim sa ne punem de acord.

Prima intalnire oficiala…aiurea ma simt.

Rad mult, si ne plimbam fara rost. Hotaram sa facem revelionul impreuna. Ai mei merg la restaurant, asa ca ramane stabilit sa vina la mine.

Trece si revelionul..Iesim mult impreuna…ne ascundem in scari de bloc, ne sarutam…vrea sa ma invete cu baietii…Ii tin sexul cald in mana…mi se pare total penibil, dar nu zic nimic, insist sa-I fac pe plac.

Stabilim sa facem sex. Ai mei sunt la serviciu, deci e OK. Vine insotit de un prieten al sau Nu mi se pare ciudat, il lasam pe el in camera, si noi mergem in dormitor. Ne dezbracam. Doamne, ce ciudat arata gol pusca, privit de aproape…bineinteles ca incep sa rad.

Ma mangaie, sexul sau incearca sa ma patrunda….e comic, mai mult decat bine, rad necontrolat…Vine prietenul lui in camera, si ne fotografiaza…

Moment fara final, dar in poze e conlcudent…Arata ca o noua pozitie, suntem tari…

Iar am moment romantic in viata….

Lasă un răspuns

