Jurnalul unei zapacite – final de relatie

Sunt cu primul meu prieten de vreo luna…tine la mine, simt. Eu sunt cu el asa…ca mi-a dat atentie, mie – tipa cea plinuta. Mergem impreuna la sanius, la bulgareala…Stam ceasuri intregi pe o banca, in parc, pana amortim de frig.

E seara…nu am chef de el…Nici nu mai stiu de ce…O rog pe mama sa spuna ca nu sunt acasa.

Ma cauta. Mama il mana. Gelozia isi spune cuvantul…crede ca sunt cu un alt tip, da cu pumnul in zid…

Uf, vine la mine cu mana in ghips. Imi povesteste ce a facut, si eu intru in panica. E un pic cam prea mult pentru mine….Gelozie inseamna simt de posesie, si cu independenta mea….

Iesim in oras. Glumesc, spun ca sunt grasa ca o…scrofita, la care imi da o palma. I-o intorc cu sete, si decid ca jocul e gata.

Ne intalnim, in mintea mea pentru ultima data. Ii spun ca e gata, si ii intind prieteneste mana. Mi-o strange si el…la care ma aplec, si il arunc peste cap…se uita la mine ca la o nebuna…Cred ca e bucuros ca scapa de mine.

Doamne, sunt sigura in relatii…

Lasă un răspuns

