Jurnalul unei zapacite – relatii, relatii..

Sunt libera din nou…Ar trebui sa-mi iau o fata trista, dar nu pot. Ce fain e sa fac ce vreau, sa ies in oras cand am chef, fara intrebari de genul: dar de ce sa nu mergem impreuna? , sa stau in casa zile intregi, daca am chef, fara: hai, mergem la film? Azi, m-a cautat un tip, prietenul fostei mele relatii. E interesant: mai mare decat mine, vorbeste frumos, miroase frumos. Ma simt cam stangace langa el, si ma mira ca-mi da atentie…Dupa mine, lui i se potrivesc fetele suple, stilate, elegante…Eu sunt o pustoaica plinuta, stangace, iar de farmec…ce sa spunem? Normal ca accept sa iesim impreuna. Mergem la film, iar pe urma mergem pana la el. Ma saruta, ma dezbraca…Doamne, ca bland e in miscari…imi place. Cum sa zic ca nu vreau, cand abia astept urmatoarea lui mangaiere? A fost frumos…dar nu vreau mai mult. Stiu ca nu sunt potrivita pentru el…A fost bine intre noi, din lipsa de altcineva pentru el…NU vreau sa ma simt prost, cand imi va spune: gata! Incep sa il refuz, cu scuze aiurea. Mereu am de invatat, nu ma lasa parintii sa ies, sau trebuie sa merg cu prietena mea… Vede la mine pe masa Jurnalul meu (pe care il tin, ca orice pustoaica normala…doar ca nu povestesc in el fapte, ci ganduri). Ca o dovada de incredere, mi-l cere un pic. Normal ca il dau, chiar nu am secrete in el. Il citeste, si ma acuza ca in el sunt chestii pe care le-am copiat din vreo carte…de unde? Sunt doar eu acolo, cea nestiuta de nimeni. Scriu acolo: traieste intens clipa de azi. Bucura-te de ea. E singura pe care o poti simti. Prezentul e aici, singurul care conteaza.Trecutul a fost,e prezentul pe care il ingropi azi. Viitorul vine oricum, fara sa-l chemi. De, chestii de pustoaica care se doreste profunda….aiurea.. Devine si tipul asta trecut…deci nu mai conteaza. Nu imi mai doresc nici o relatie, toate mi se par sufocante…Iubire? inseamna dependenta, nu-i de mine… Stiu ca sunt tratata de baieti ca o tipa disponibila si usoara, dar…ce conteaza? Parca ei cum sunt? O relatie scurta satisface…mangaierile de inceput, placere, fara bagajele inutile: gelozie, posesiune…Prietenia ajunge, nu trebuie sa se transforme in altceva… Suntem camarazi…azi ne mangaiem, maine suntem doi straini…Viata e prea frumoasa, pentru a o incorseta in conveniente… Stiu sigur ca tipul de azi ma poseda pentru ca sunt disponibila, nu pentru mine…eu il accept ca pe barbatul meu…si atat. Maine totul va reintra in fagasul normal, viata merge inainte.

Lasă un răspuns

