Jurnalul unei zapacite – timpul liber

De cand ma stiu, citesc in disperare…imi place sa evadez in paginile cartilor, sa calatoresc intr-o lume de vis…

La 7-8 ani am devorat practic toate povestile nemuritoare din casa…la 10 ani, ii descopar pe Karl May, cu Winnetou, Old Surehand, Comoara din Lacul de Argint… apoi, Agatha Christie, Rodica Ojog Brasoveanu…

La 12-13 ani, romane de dragoste…Mario Soldati, Gustave Flaubert, cu doamna Bovary…zile de citit, fara alegere, orice…

La 13 ani, SF-ul e in voga..almanahul Anticipatiia  – numarul 1 – e favoritul pentru vacanta de vara…

Clasa a XI-a…la engleza, sunt cotata ca incepator, deci  lucrare de control din literatura engleza… Tovarasa ne intreaba ce autor din literatura engleza am citit, si ce roman… Eu raspund: John Glasworthy, Forsyte Saga. Raspunsul ei- e o carte care te depaseste, trebuie sa te maturizezi pentru a o intelege… Nota la lucarea de control pe care mi-a pus-o e zece… Doamne, ce matura sunt…

Recitesc, cred ca pentru a 10 – a oara, Cismigiu & Company a lui Grigore Popescu Bajenaru…e o carte care ma relaxeaza…si, brusc, ma simt poet…

Iata “marile” mele creatii:

Zenon fluidificat

Vine…vine…nesfarsit…

Nu, nu-l  pot opri…

Va distruge tot, tot….

Si florile,

Si visurile,

Si speranta….

Ma ineaca…salvati-ma!

De ce nu ma ajuta nimeni?

Si pe voi vrea sa va ucida?

Inca putin…inca putin…

Ajutor! Ajutor!

M-a luat deja, si plec.

Deja ma incearca reumatismele,

Si picioarele..parca nu mi le taram asa,

Sunt stirb, si uit totul….

Oare cum aratam inainte de a fi acoperit?

Inca putin, si durerea nu va mai exista,

Vom dispare in acest lichid imens, vascos,

Vom face parte din el, impreuna cu toti,,

Vom deveni o pasta omogena.

 

Si bineinteles, un acrostih:

Mi-e sufletul plin de arsita desertului,

Oaza fericirii n-o gasesc,

Nisipul imi incendiaza inima,

Anii picura in cupa timpului,

Lanturi grele imi inconjoara gandurile,

Uriasa mana imi strange creierul,

Iata! Voi muri curand,

Si n-am realizat nimic

Adio!

One thought on “Jurnalul unei zapacite – timpul liber

Lasă un răspuns

