Jurnalul unei zapacite – joc

Uau! sunt studenta…Nu unde am vrut eu – ma visam fiziciana, desteapta si inovatoare. Pentru mai putin de o sutime, visul meu s-a dus. Am ajuns studenta la mecanica – tot ce nu mi-am dorit vreodata. Si colac peste pupaza, mai si lucrez, cum??? da, ati ghicit! sunt mecanic. Deci, in viata, ajunge sa nu doresti ceva, si se indeplineste.

Incep facultatea. Imi cunosc colegii, la o tigara, pe hol, desigur. Sunt simpatici, si toti au visuri spulberate. Aproape nici unul nu s-a visat inginer mecanic….

De la facultate, fug repede la serviciu. Cum nu prea sunt mijloace de transport, merg pe jos, prin padurice, sau pe sosea. E o toamna calda, asa ca im face placere drumul.

De la un timp, un coleg ma insoteste pe jos, pana la serviciul meu.Mi se pare prea frumos si prea arogant pentru mine. Eu sunt plinuta si sigur nu sunt o frumusete.

In timp, nu am mai stiut sa il refuz si ajungem la sex. Ma simt inferioara lui, e mult mai frumos si mai destept decat mine.

Intr-o seara, ma cere de sotie, si, de uimire accept. Nu e visul meu sa fiu nevasta…visul meu, cel mai mare, e sa fiu mama. Sa ai un copil, sa il tii in brate, sa vezi cum din ghemul mic si catifelat creste o femeie sau un barbat, mi se pare minunea minunilor.

In fine, cere mana mea, oficial, familiei mele. Iesim impreuna, si facem sex. Ma daruiesc fara rezerve, sunt relaxata, ca niciodata.

Peste o perioada, prietenii lui imi transmit ca s-a casatorit cu altcineva. La  mine, in pantec, creste copilul nostru. In acea noapte, cand am reusit, pentru prima data in viata, sa fiu perechea adevarata a cuiva, puiul meu a venit la mine.

Voi fi mama….ma sperie si ma bucura.

One thought on “Jurnalul unei zapacite – joc

  1. Tot ce reusesc acum sa spun e ca ma bucur mult pentru ca ai venit la mine, oferindu-mi astfel ocazia de a te citi. Imi face nespus de bine asta. E relaxant si cald intre gandurile tale. Ma infioara si ma face sa ma reevaluez.

Lasă un răspuns

