Jurnalul unei zăpăcite – coşmarul

Ce an frumos am…E clasa a XI-a, am ore după amiaza, nu am nici un examen anul ăsta, deci nu mă omor cu învăţatul….
Program lejer – plimbări cu noua mea prietenă, chiul intensiv, seara patinoar….Cunosc băieţi drăguţi, fac sex cu cine am chef….
Ajung la un chef cu una din prietenele mele. Ca de obicei, beau cam mult şi nu reuşesc să mă îmbăt. Unul dintre băieţi – John – se tot uită la mine lung….După părerea lui, ar trebui să fiu beată, deci accesibilă. Încearcă să mă forţeze să fac sex cu el….total eronat! Sunt eu facilă, dar cu cine vreau eu. Îmi înfing dinţii în braţul lui şi simt pielea cum îmi alunecă printre dinţi…greţos! Tipul e surprins şi nu are timp să riposteze – apar în cameră câţiva prieteni. Zâmbind suav, îi spun că m-aş fi culcat cu el dacă mă ruga frumos, că e un tip simpatic care nu are nevoie să forţeze fetele. La plecare, în semn de pace, primesc să merg cu el la patinoar.
Ca de obicei, fac sex cu John acasă la un prieten de-al lui. Înainte am fost la patinoar şi la discotecă. El pleacă la baie şi eu vreau să mă îmbrac. În cameră intră un tip, un bătrân de vreu treizeci de ani. Îmi spune că m-a văzut la discotecă şi e foarte atras de mine. Goală puşcă, îl rog să mă lase să mă îmbrac iar el îmi ia hainele şi le aruncă pe hol. Intru rău în panică şi vreau să ies din cameră. Mă prinde de mâini şi în cameră mai intră câţiva tipi. Nu arată situaţia prea bine şi încep să plâng. Îi rog să mă lase să plec. Trei dintre ei mă imobilizează. Încep să ţip şi ei îmi acoperă gura. Îmi dau seama că nu sunt în stare să scap şi renunţ la luptă.
Întâi rămâne în cameră cu mine tipul cel bătrân. Îmi adun toate forţele, zâmbesc şi îl întreb dacă-i însurat, dacă are copii ….conversaţie mondenă. Nu se simte frica deloc în vocea mea, refuz să mă port ca o victimă. E surprins şi reuşeşte să facă vag sex cu mine…cred că ar fi preferat să bocesc şi să îl implor să mă lase în pace….
În fine, intră pe rând în cameră şi alţi băieţi. Îmi păstrez tonul de conversaţie, îi întreb unde învaţă….conversaţie în toată regula. Încerc să nu mă uit la feţele lor, nu vreau să le reţin figurile….Unii dintre ei nu reuşesc să îmi facă nimic…chiar cred că îmi face plăcere situaţia în care sunt….Îmi vine să ţip, dar îmi păstrez în continuare zâmbetul…Nici nu ştiu câţi tipi au fost până acum…
În minte am un vis din copilărie. Aveam vreo patru ani, şi am visat ca eram în mijlocul unui cerc de băieţi care nu mă lăsau să plec…Ajung să nu mai fac distincţia între vis şi realitate….
Unul din băieţi îmi spune că nu se poate culca cu mine, are impresia că sunt soră-sa. Îl întreb de ce e cu grupul ăsta şi de ce vor să violeze o fată, doar sunt toţi băieţi simpatici….Scuza lui – e decizia grupului, nu poate face altfel decât ei….
În cameră intră acum un tip drăguţ…E brunet şi are ochi albaştri…Îl conving să mă lase în pace, că îl doresc, dar în condiţii normale….E aproape dimineaţă şi băieţii au început să plece. Tipul brunet aşteaptă să mă îmbrac şi mă conduce acasă.
Ajung în casă, unde îmi găsesc părinţii speriaţi…Le spun că am fost la o petrecere unde m-am îmbătat şi am adormit….Cum să le zic prin ce am trecut noaptea asta? E un vis urât care s-a terminat.
John nu ştie ce le-am zis părinţilor, e speriat…Găseşte o soluţie – mă cere în căsătorie …Normal că părinţii mei îl refuză, doar nici măcar nu am terminat liceul.
Coşmarul a trecut şi vreau să-l uit, viaţa continuă…

2 thoughts on “Jurnalul unei zăpăcite – coşmarul

  1. You post very interesting content here. Your blog deserves much bigger audience.
    It can go viral if you give it initial boost, i
    know very useful service that can help you, simply type in google: svetsern traffic tips

Lasă un răspuns

