Jurnalul unei zăpăcite – internet şi sex (fragment)

……………………………………………………………………………………………………………………….

Mă întâlnesc azi din nou cu barbatul de pe internet. Azi mergem la un hotel. Merge el înainte, la recepţie, să ia o cameră. Eu, în holul hotelului, sunt stacojie. Cei de la recepţie ştiu de ce suntem aici şi am impresia că mă măsoară ironic. Intrăm în cameră şi ne sărutăm stângaci. Ufff….momentul dezbrăcării…Am făcut eu cură de slăbire, dar tot mai am multe şunculiţe…Dacă nu mă place şi nu reuşim să facem sex??? M-aş simţi penibil. Minune, mă place. Fac sex stângaci…l-am cam dezamăgit un pic, dar asta e, sunt cam “ruginită”. Plecăm de la hotel, fiecare în drumul lui.

Azi discut cu el pe messenger. Vorbim despre sex şi mângâieri. Nu am mai făcut asta niciodată, dar îmi place. În scris parcă îmi vine mai uşor să mă exprim. Mă simt femeie atrăgătoare şi interesantă.

……………………………………………………………………………………………………………………………..

4 thoughts on “Jurnalul unei zăpăcite – internet şi sex (fragment)

  1. Nu-i rau!

    E bine ca ai curaj sa experimentezi ceva nou…

    Cum dracu’ vine asta, „cam ruginita”?! Cred ca ai fost cam inhibata, mai degraba!

    Tu crezi ca pe noi, barbatii, ne deranjeaza „sunculitele”, un pic de celulita sau porii de pe nas?! Eu cred ca barbatii se impart in doua: cei care vor sa „rezolve problema” oricarei femei (cu o minima igiena…) si cei carora nu le plac femeile in general!

    Te pup – unde-ti place tie!

Lasă un răspuns

