Jurnalul unei zăpăcite – internet şi sex

Iar stau în neştire la calculator….Băiatul meu cel mic este la mama, soţul e în Iaşi la fratele lui, iar fii-miu cel mare în oraş cu prietenii lui. De când sunt căsătotită, prietenii mei s-au îndepărtat, nu le place soţul meu. Nici mie nu îmi mai place soţul, dar asta e, am intrat în joc, încerc sa rămân în el.

            Afară e un noiembrie rece, nu am chef sa ies afară, aşa că joc un Zuma, îmi citesc emailurile, …distracţie la greu. Văd că cineva mi-a trimis un mesaj pe un site de socializare pe care m-am înscris când eram însărcinată, voiam să-mi găsesc colegii de clasă prin intermediul lui. Sunt atât de plictisită, încât îi răspund. Cel care mi-a scris e un bărbat cu vreun deceniu mai în vârstă decât mine. Îmi propune să ne întâlnim. Cum între mine şi soţul meu relaţiile sexuale sunt aproape inexistente, accept propunerea. Trebuie să văd dacă sunt chiar atât de grasă şi de urâtă, de nu-mi dă nici o atenţie soţiorul.

            Ziua întâlnirii. Am emoţii, nu am mai ieşit demult cu un bărbat în oraş. Ajung la locul de întâlnire, facem cunoştinţă şi mergem la o cafea. E un barbat politicos şi cult, simpatic. În privirea lui mă văd frumoasă, îmi redă un pic încrederea în mine. Nu “sare” pe mine, discutăm de parcă ne cunoaştem de o viaţă. Mergem la el în maşină şi mă sărută. E plăcut, mă simt bine în braţele lui. Stabilim o altă întâlnire şi ne despărţim.

            Mă întâlnesc azi din nou cu barbatul de pe internet. Azi mergem la un hotel. Merge el înainte, la recepţie, să ia o cameră. Eu, în holul hotelului, sunt stacojie. Cei de la recepţie ştiu de ce suntem aici şi am impresia că mă măsoară ironic. Intrăm în cameră şi ne sărutăm stângaci. Ufff….momentul dezbrăcării…Am făcut eu cură de slăbire, dar tot mai am multe şunculiţe…Dacă nu mă place şi nu reuşim să facem sex??? M-aş simţi penibil. Minune, mă place. Fac sex stângaci…l-am cam dezamăgit un pic, dar asta e, sunt cam “ruginită”. Plecăm de la hotel, fiecare în drumul lui.

            Azi discut cu el pe messenger. Vorbim despre sex şi mângâieri. Nu am mai făcut asta niciodată, dar îmi place. În scris parcă îmi vine mai uşor să mă exprim. Mă simt femeie atrăgătoare şi interesantă.

            E iarnă. Nu am mai avut din toamnă nici o întâlnire amoroasă. Îmi citesc mesajele şi descopăr unul de la un alt bărbat. Discutăm despre scris – discuţii serioase. Îmi place că nu abordează subiectul sex. Hotărâm să ne întâlnim.

            Ajung la locul întâlnirii şi mergem într-un apartament. Discutăm ca doi oameni civilizaţi. Ne sărutăm. Tipul ăsta e special, mă face să vibrez. Ne dezbrăcăm şi facem sex. E blând şi mă simt cu el de parcă nu ar mai exista spaţiu şi timp. Plec acasă, simţindu-mă o femeie frumoasă şi dorită.

            Iar la calculator. Primesc mesaje de înscriere pe alte site-uri de socializare. Mă înscriu pe unul. Discut cu diverşi bărbaţi, de vârste diferite. E uşor în ziua de azi să ai întâlniri amoroase, internetul dezinhibă.

            Vine soţul meu acasă. Îmi declară că nu poate face sex cu mine fiindcă are hemoroizi. O fi aşa, n-o fi aşa…oricum, nu mă simt vinovată că am trădat. În mintea mea el e departe de mine demult. Stă la fratele lui, nu îmi dă telefon, nu îmi trimite bani, nu întreabă de băiatul nostru. Îi reproşez că nu iese în oraş cu băiatul nostru. Îmi spune din nou că cel mic plânge cu el. Băiatul e mare şi foarte sociabil, ar dori să fie doar el cu tatăl lui. Îl rog să încerce să schimbe ceva în atitudinea lui faţă de copil. Promite că încearcă. Eu nu mai am prea multă răbdare, în mintea mea stă scris mare: DIVORŢ. Dacă până la următoarea venire acasă nu îmi dă telefon şi nu discută cu băiatul nostru, îi propun divorţul. Prefer să am amanţi de o seară fără să fiu căsătorită, e mai corect aşa.

            Am discutat acum o lună cu soţul meu despre unele aspecte care mă deranjează. E iar în Iaşi. Băiatul întreabă de el. Îi dau telefon soţului meu şi îl rog sa vorbească cu fiul lui. Îmi spune că nu are ce vorbi cu un copil atât de mic.

            Iar sunt singură acasă. Am întâlniri de o seară cu bărbaţi de vârste diferite pe care îi cunosc prin intermediul internetului.  Nu îmi doresc prea mult o relaţie stabilă dar am nevoie de una. Ajung să discut cu o fostă cunoştinţă din timpul liceului – a fost prieten cu o vecină de a mea. Ne întâlnim şi ajung să îl plac. Am un mare handicap, nu pot iubi, aşa că pentru o relaţie îmi ajunge să îmi placă şi să îl simt prieten. Şi el mă place mult. Ajung să am cu el o relaţie stabilă. Recunosc că mi-a plăcut vagabondajul sexual şi el îmi promite că mă va apăra de mine însămi.

            Vine soţul meu acasă din nou. Îi spun că vreau să divorţăm. Mă doare privirea lui tristă, dar nu mai vreau o singurătate în doi. În ultima perioadă aproape am uitat să râd şi plâng zilnic. Nu mai pot să-i acord nici o şansă, am nevoie de libertate. Depunem actele de divorţ la notar.

            Prietenul meu crede că divorţez din cauza lui. Îl las să creadă ce vrea. Cu el sau fără el, oricum divorţam.

            Am o neînţelegere cu prietenul meu şi el nu mă mai caută. A rupt pactul nostru, trebuia să mă apere de mine însămi. Reîncep întâlnirile cu bărbaţii cunoscuţi pe reţeaua de socializare. Nu le dau iluzii, le spun că îi vreau doar pentru o seară. Viaţa e frumoasă aşa, fără obligaţii. Nu mă interesează viaţa lor, statutul social sau vârsta. Nu pot iubi, nu cer iubire.

            Îi mulţumesc în gând celui care a creat reţelele de socializare. La cât sunt de timidă, aş fi fost singură.

            Cu unii dintre cei cu care fac sex rămân prietenă şi discutăm.

            Viaţa merge înainte şi mă bucur de fiecare clipă..

            

29 thoughts on “Jurnalul unei zăpăcite – internet şi sex

  1. scrieti cu o sinceritate….cea mai frumoasa sinceritatea pe care am vazut-o.fara a va feri de amanunte.un lucru pe care-l apreciez si l-am apreciat mereu.sunteti sincera in primul rand cu dumneavoastra si in cel de-al 2-lea cu noi,cititorii pentru ca se puteau baga niste minciuni🙂.mi-a parut bine sa citesc.

  2. Imi place mult cum scrii… si imi place ca esti sincera, banuiesc ca ceea ce scrii este din viata ta reala.
    Totusi desi afirmi ca nu poti iubi si te aventurezi doar pentru o seara, eu tind sa cred ca tu cauti iubire, ca vrei sa umpli un gol… un gol emotional bineinteles.

    Cred totusi ca iti doresti sa fii iubita sincer si inteleasa… insa pe barbatii astia nu prea mai ai baza in ziua de azi.

    Felicitari pt curajul de a ne impartasi asa ceva!

  3. Excelent. Imi place cum scrii. Simplu si fara ocolisuri. M-am amuzat teribil. Sexul modern pare o tema atat de discutata incat nu mai ai ce sa spui despre. Cunosc sporturile acestea. Au facut parte candva din viata mea. Sunt bune doar episodice nu ca mod de viata. Dar un lucru e cert: retelele de socializare nu te lasa sa fii singura, chiar daca esti timida! :))

  4. Ma cam intriga relatiile sexuale explicate de o persoana… mai degraba barbati au talent si hormoni predispusi la relati intime de acesta amploare.Bravo…,Bine explicat cu talent.

  5. Mi-a facut foarte mare placere sati citesc randuriile. Sincer si eu am aceeasi problema cu sotia mea.Pot spune ca sunt „dependent de sex” in schimb ea nu🙂 Eu vreau sa facem sex zilnic, ea o data pe luna :)) Cred ca am un penis mai mare decat suporta ea si o cam doare, o inteleg intr-un fel. Oricum singurul tip de sex pe care il facem este doar normal, de aceea am si eu intalniri ocazionale cu diverse femei de diferite varste. Mie mi-ar conveni mai mult o relatie cu o femeie (daca se poate tot maritata) de lunga durata si bazata numai pe sex, dar,cam greu de gasit. Oricum te pup si sper sa iti gasesti linistea🙂

  6. Nu e trist, e realitatea, stii cum se zice: ti se poate intampla oricui! Mergi mai departe, tocmai asta e ideea, Dumnezeu nu ne da ce nu putem duce! Bucura-te de viata si priveste partea pozitiva, s-ar putea sa fii fericita🙂

  7. e ceva foarte trist in ce scrii, dar in acelasi ai un curaj pragmatic in a-ti solutiona problemele vitale intime; oglindesti stari destul de general raspandite, dar nerecunoscute de fiecare; insingurarile sunt la ordinea zilei;

  8. foarte frumos…natural, exuberant şi sincer..mi-ar placea mult sa fiu unul dintr-e prietenii cu care te intilnesti…astept un semn

Lasă un răspuns

