Jurnalul unei zăpăcite – Mi-e dor să fiu femeie

Se termină şi anul IV de facultate. E vară, cald, mă gândesc doar la locul meu de pe malul apei. Vreau să fiu liberă, să nu mă gândesc la nimic. Îmi iau copilul şi mama şi plec la plajă. Şi totuşi…mai am de aşteptat o perioadă. Trebuie să mergem în practică la o fabrică.

            Suntem în fabrică. Un inginer ne arată utilajele despre care am învăţat la facultate. Băieţii sunt interesaţi, pun întrebări. Eu stau deoparte şi mă întreb de ce devin inginer…mă uit în jur şi nu pot face legătura dintre schemele din cursuri şi utilajele din jur. Casc plictisită şi vreau acasă. Mirosul de metal îmi face rău.

            În sfârşit, îmi captează atenţia domnul inginer. Ne-am adunat toţi în faţa unei maşini cu comandă numerică. Mda…arată bine….dar nu lucrează nimeni la ea, mi-aş dori să o văd în funţiune. Unul dintre colegi îl întreabă pe inginer: – De ce nu lucrează nimeni la maşină, e defectă cumva? Inginerul, roşu la faţă, răspunde: – Nu vă pot explica decât modul de funcţionare. Din lipsă de comenzi, maşina nu a funcţionat de vreo jumătate de an. Mă ascund după o colegă şi-mi ascund zâmbetul ironic…Degeaba spun profesorii la facultate că până terminăm noi studiile vom avea unde să lucrăm…vom fi ingineri cu diplomă dar fără loc de muncă. Mulţi colegi s-au retras deja de la TCM şi s-au înscris la alte facultăţi. Numai eu sunt de o perseverenţă prostească. Ştiu că nu-mi doresc să fiu inginer şi că nici nu aş avea unde să profesez, dar mă ambiţionez să termin facultatea asta. Aşa procedez şi cu cărţile pe care le citesc: de la primele pagini îmi dau seama că nu-mi place, dar o termin…Şi, dacă mă gândesc bine, aşa am făcut şi cu tatăl băiatului meu – nu mă atrăgea în mod deosebit, dar dacă tot insista….

            Azi am chef să merg pe jos de la fabrică acasă. Am nevoie să simt soarele şi vântul, să mă bucur de ziua asta superbă de vară. Pe drum mă însoţeşte un coleg dintr-o altă grupă. E înalt, cu părul creţ, privire tristă şi cu o figură de băiat muncitor. Îmi povesteşte că a avut un an greu, tatăl lui a murit în timpul sesiunii din iarnă. Locuieşte într-un oraş de munte, la casă şi abia aşteaptă să termine studiile ca să se întoarcă la mama lui, să o ajute. Ajungem la căminul unde locuieşte el. Îmi propune să urc la el în cameră. Nu ştiu de ce, accept. De fapt, ştiu – mi-e dor să fac sex, să mă simt femeie… Am un copil acasă, nu-mi pot permite o relaţie adevărată, nu am destul timp pentru copil, pentru facultate şi pentru un bărbat. Tipul ăsta e serios şi nu are timp, nu mă va sufoca.

            Ajungem la el în cameră. Mai este un băiat în cameră şi încep să mă simt prost, nu-mi plac martorii. Celălalt băiat mă măsoară ironic şi pleacă. Colegul meu mă sărută stângaci. Şi eu mă simt nepricepută. Îi explic că de trei ani, de când am născut, nu am mai fost cu nici un bărbat. Ne dezbrăcăm pe tăcute. Mă pătrunde şi….mă doare. Îl dau la o parte şi îi spun. Îmi spune că nu e prima oară când nu reuşeşte să facă sex cu o fată pentru că e cam dotat şi că m-a ales pe mine pentru că am un copil. Îmi propune, destul de stânjenit, chestii mai ciudate. Normal, refuz. Doar mie putea să mi se întâmple…să fiu cu un băiat drăguţ şi să nu pot face sex cu el. Îi spun că trebuie să ajung urgent acasă, mă îmbrac şi plec.

            Ultima zi de practică. Mâine predăm lucrarea şi gata! Vacanţă!!!! Nu plec din oraş, am zile când în casă nu sunt bani de pâine, dar nu contează. Îmi ajung libertatea şi vara. 

2 thoughts on “Jurnalul unei zăpăcite – Mi-e dor să fiu femeie

  1. Pingback: Cu drag, pentru voi toate ! | Gară pentru doi

Lasă un răspuns

