Minunea de a fi femeie

Azi e 8 martie, „Ziua femeii”…Când eram puştoaică, era singurul moment din an în care îmi convenea faptul că m-am născut femeie….În rest, îmi imaginam cum ar fi fost să mă nasc bărbat. Fără dureri de burtă lunare, fără: „Tu eşti fată, nu te pricepi”.

De mică, nu suportam să mă joc cu păpuşile.Preferam maşinuţele, pistoalele cu capse, jocurile băieţeşti cu cuţitul înfipt în pământ, tenisul cu mingea.

Când am crescut, îmi uram corpul. Sânii îmi crescuseră prea mari. Îmi cumpăram sutiene mici, care să-mi strivească sânii, să nu se vadă. Chiuleam de la orele de sport profitând tot de o chestie feminină. În fiecare oră eram „scutită la zi”. Nu-mi suportam sânii care săltau în ritmul paşilor.

Toată copilăria, băieţii au fost prietenii mei cei mai buni. Cu ei mă urcam pe garaje, cu ei construiam iarna „cazemate”. Cum era să-i privesc ca pe iubiţi? Când am crescut, din prietenie mă culcam cu ei, nu din iubire.

Apoi….în facultate, m-a atras mult un coleg. Era de înălţimea mea, brunet, ochi negri, gene bogate…Îmi povestea, mă făcea să râd. Un moment simpatic cu el – făceam sex cu el, iar pisica mea i-a vânat „biluţele”….am râs amândoi…Apoi…am descoperit că sunt însărcinată în acelaşi timp cu faptul că mi-a lăsat un mic „cadou”….Îi plăcea sexul plătit…împreună cu momentul de plăcere a primit şi el nişte lăţei…mi i-a dăruit…Mi-a fost ruşine să merg la doctor, sau măcar să întreb. I-am ucis cu insecticid, pe urmă mi-a fost teamă să nu fie afectat copilul. Am renunţat la pui şi o dată cu el la tip.

După un timp, am rămas din nou însărcinată. A fost o perioadă ciudată. Cel care mi-a dăruit copilul s-a însurat, eu m-am închis în tăcere. Îmi doream copilul, mă simţeam împlinită cu mugurele de viaţă care înflorea în mine, dar aveam zile în care mă lăsam pradă fricii. Când am simţit primele mişcări ale puiului meu, a fost un moment magic. I-am mulţumit Vieţii că m-am născut femeie, că mi-a dăruit privilegiul să port viaţă în pântecele meu.

Dimineaţa în care puiul meu a dorit să vadă lumea….mi-am anunţat părinţii că nasc…m-au iubit atât de mult încât m-au acceptat cu pui….Mi-am ţinut băiatul în braţe. Am aflat că sânii îmi foloseau pentru a dărui hrană puiului meu.

Au trecut anii…mi-am dorit încă un copil. Am dorit să am o familie normală, ca măcar un copil al meu să-şi aibă amândoi părinţii lângă el.Nu am reuşit să fiu o soţie bună. Am aflat în schimb încă un avantaj al faptului că m-am născut femeie – la divorţ, copilul a rămas cu mine.

Acum…mulţumesc tuturor femeilor care au luptat pentru drepturile noastre. Datorită lor pot fi şi mamă şi „clasă muncitoare”.

La mulţi ani, femeilor! La mulţi ani şi mie! La mulţi ani, viaţă şi soartă!

15 thoughts on “Minunea de a fi femeie

  1. La Mulți Ani !, doar zile fericite și pline de iubire îți dorim, alături de cele mai calde și sincere urări de sănătate și împliniri în viața profesională și socială !
    Acesta este un mesaj „clasic” pe care nu numai bunul simț ci și aprecierea pe care o simțim în ceea ce te privește, transformă „corvoada” și „rutina” trecerii prin astfel de aniversări într-o plăcere reală și sinceră.
    Dar dacă, din motive independente de voința ta și-a noastră, urările noastre nu te vor găsi în cea mai bună dispoziție sau stare sufletească, dacă feluritele și de multe ori nemeritatele amprente ale vieții nu te-au atins în ultimele zile într-un mod tocmai fericit, te rugăm să crezi, și să speri că TREBUIE să existe o lege a compensației, o lege care va face să vină și o zi începând cu care, toate anotimpurile să îți devină calde primăveri, învăluite în parfum de flori de câmp și începând cu care toate zilele să îți devină fericite și pline de iubire zile de „8 Martie”.
    Cu drag, Diana și Dan.

  2. Frumoasa Femeie! Atat de femeie si atat de normala, cu un curaj si cu o temeritate demna de un cavaler real! Povestile tale fac atat de mult bine, enorm…
    Sa ne traiesti si sa iti traiesti… Da. nimic mai mult pe lumea asta nu ne face sa ne simtim mai femei decat puii nostri.
    La cat mai frumosi si luminosi ani! Viata te iubeste cu masura in care si tu o iubesti! Si asta ne spune fiecare rand scris de tine.

  3. Pingback: Exploratorii Literaturii de Mâine | Clubul de Initiativă Literară

Lasă un răspuns

