Jurnalul unei zăpăcite – Onirică 2

Sunt în vis….Ştiu asta. Fac dragoste cu un tip. Simt că mama doarme în altă cameră cu fiul meu cel mic. Bărbatul pe care l-am iubit e şi el în altă cameră.

Sună cineva la uşă. Mă îmbrac şi merg să-i deschid. Casa mi-e foarte cunoscută. Şi totuşi, ştiu că visez şi nu-i casa mea obişnuită. E o clădire spaţioasă şi primitoare.

Deschid. La uşă e tatăl fiului meu cel mic. Îmi zâmbeşte şi mă sărută. Am gestul de a mă retrage din îmbrăţişarea lui, mi-e ruşine că am impregnat pe mine mirosul altui bărbat. Şi mi-e atât de bine în braţele lui….În braţele celuilalt eram străină.

Îl conduc în camera fiului nostru. Mama se trezeşte şi îl salută. Când trecem, fostul meu iubit îşi ridică faţa. Tresar. Faţa lui e neagră, nasul e întors un pic într-o parte. Îmi spune că a luat bătaie de la cineva.

Ajungem la cel mic. Se trezeşte, mă sărută şi zboară în braţele tatălui lui. Îi privesc împreună şi-mi vine să plâng. Două chipuri asemănătoare pe care le-am despărţit.

Mă trezesc. În faţa ochilor am tatăl şi fiul îmbrăţişaţi şi chipul negru al fostului meu iubit în fundal.

6 thoughts on “Jurnalul unei zăpăcite – Onirică 2

Lasă un răspuns

