Jurnalul unei zăpăcite – Declaraţie de dragoste

Ştiu că te iubesc Ştiu că îmi ajunge să ştiu asta. Lângă tine mă simt împlinită. Lângă tine nu trebuie să fac concesii. Am voie să te văd ştiind că nu sunt cea mai frumoasă azi şi să plec zâmbind.

Te văd azi şi mi-eşti drag. Te-am văzut acum un an, îmi erai la fel de drag. Mă bucur de fiecare clipă în care fumăm o ţigară şi discutăm. Sunt acasă lângă tine. Simt nevoia să te evit, mi-e cumplit de bine lângă tine, fără tine viaţa redevine anostă. Ştiu că mi te oferi atunci când poţi. Aşa sunt şi eu, mă ofer atunci când asta nu îmi afectează cotidianul. Nu vreau mai mult, te temi să nu ofer eu mai mult.

Te privesc vorbind. Aud doar sunete, îmi doresc căldura trupului tău. Te aptrob cu o faţă voit inteligentă.

Sunt egoista. Te iubesc pentru viaţa asta şi-mi ajunge.

Lasă un răspuns

