Jurnalul unei zapacite – Am un baiat delicat

Povestiri de copil. Bineinteles, in centrul lor e scoala. Locul in care trebuie sa-si petreaca destul timp.

Cea de azi suna asa:

– Mama, s-a intos profesoara de engleza. Doamna directoare. Imi dai bani pentru ora viitoare sa- i iau flori?

Doamna directoare e favorita lui. Ii place ora de engleza cu ea. A suferit doamna un accident, a lovit- o o masina in drumul spre casa. A stat peste o luna cu piciorul in ghips.

– Normal ca iti dau, puiule. Ti- a fost dor de ea?

– Da, mama. Cand a intrat in clasa copiii au imbratisat- o. Eu nu am putut.

– De ce? il intreb.

– Pentru ca imi era frica sa nu ma impinga deoparte copiii. Stii ca ei ma chinuie.

Imi vine sa plang. Puiul meu e bland. Nu- i place violenta, nici verbala, nici fizica.

Pana acum un timp statea cu o fetita in banca. Fetita care il pisca si il impungea cu stiloul. Degeaba i- a spus doamnei ce se intampla. Il vedea pe el mare si nu- l credea. Pana nu l- a ranit fetita pana la sange nu  l-a schimbat din banca. A mers la cabinet baiatul si asistenta a anuntat-o pe doamna .

Ca sa scape de pustoaica a adoptat inainte o metoda ciudata de autoaparare-cea a sconcsului. Se scremea sa „parfumeze” aerul, sa ceara fata mutarea din banca. Ca efect, a fost el trimis la doctor.

E mereu plin de vanatai. Iubitii colegi il confunda cu un sac de box. Nici nu mai are rost sa- i spuna doamnei invatatoare. Oricum nu- l crede.

Calificativele sunt proaste. Acasa stie acceptabil, in clasa e tamaie. In afara de engleza. E singura ora in care e fericit si respira liber.

Asta e. Scoala de elita, clasa cu numar supradimensionat de elevi.

Noroc ca exista doamna directoare. Un om ca ea ii reda puiului meu increderea in oameni. Va creste puiul meu, scoala va ramane departe. Dar pe doamna de engleza n- o va uita.

Lasă un răspuns

